Progreece.gr: To πρώτο e-shop ελληνικών παραδοσιακών προιόντων
Δημιουργία του πρώτου ηλεκτρονικού καταστήματος ελληνικών παραδοσιακών προιόντων στο διαδίκτυο σε συνεργασία με την Αγροτουριστική ΑΕ και τον Δημοσιογραφικο Οργανισμό Λαμπράκη.
Δημιουργία του πρώτου ηλεκτρονικού καταστήματος ελληνικών παραδοσιακών προιόντων στο διαδίκτυο σε συνεργασία με την Αγροτουριστική ΑΕ και τον Δημοσιογραφικο Οργανισμό Λαμπράκη.
Το MetaCMS δημιουργήθηκε με την τεχνογνωσία που είχε αποκτηθεί από το 1995 στη δημιουργία εκδοτικών συστημάτων (CMS). Είναι χαρακτηριστικό ότι το MetaCMS αντικατέστησε στον Ελεύθερο Τύπο, το πιο ακριβό πρόγραμμα της αγοράς, το Vignette, που η αδειοδότησή του κόστιζε πάνω από 200 χιλ. ευρώ τον χρόνο!Το κύριο χαρακτηριστικό του ήταν ότι ήταν το πρώτο CMS παγκοσμίως […]
Εχοντας την αρμοδιότητα για το site της ΕΠΟ από το 2001, βρεθήκαμε υπεύθυνοι για την τεχνολογική της στρατηγική ενώ συμμετέχαμε και στην διαμόρφωση της τεχνολογικής στρατηγικής της UEFA ως εκπρόσωποι της ΕΠΟ και την επικοινωνιακή διαχείριση της επιτυχίας της Πρωταθλήτριας Ευρώπης. Η Superleague ήταν και παραμένει ένα πρωτοποριακό εγχείρημα συναίνεσης και αυτορύθμισης στον χώρο του […]
Το 1996 διατηρούσαμε το ελληνικό mirror του olympiakos.gr που είχε στήσει ο Μάνος Τεντζέρης, έλληνας φοιτητής στο Μισιγκαν – και μέχρι τη δωρεά του domain στον σύλλογο. Από το 2001 μέχρι το 2010 βρέθηκα -ως εργαζόμενος στον Ομιλο Ιντρακομ- να είμαι τεχνικός υπεύθυνος για την σελίδα του Ολυμπιακού αλλά και σαν εθελοντής IT Manager του Ερασιτέχνη […]
Κατά τη διάρκεια των σπουδών μου στο City βρέθηκε η ευκαιρία να συνεργαστώ με την Microsoft για το .Net Framework. Το πρόβλημα που είχαμε ήταν ότι θέλαμε να φτιάξουμε μια γλώσσα για το Ιντερνετ που να μπορεί ακόμη ακόμη να υποστηρίζει δυναμικό περιεχόμενο για την εποχή της επικοινωνίας “πολλών με πολλούς” – όπως την αναφέραμε σε […]
Μετά τον ΣΚΑΙ, την Ναυτεμπορική και τον ΔΟΛ με το εκδοτικό του σύστημα και το in.gr σειρά είχε… ο Flash. Οταν ξεκινήσαμε την συμμετοχή μας, είχε μόλις υλοποιηθεί κι έτσι περιοριστήκαμε σε μικρο διορθώσεις/βελτιώσεις. Ομως σε κάτι κάναμε την διαφορά: Στην ταχύτητα και στην αξιοπιστία, χρησιμοποιώντας, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, την τεχνολογία CDN της […]
Εχοντας αρχίσει σταδιακά να αρθρογραφώ τόσο στο Βήμα όσο και σε διάφορες περιοδικές εκδόσεις τόσο του ΔΟΛ όσο και του Ομίλου της Καθημερινής, θεώρησα σκόπιμο να προσπαθήσω να παντρέψω τις σπουδές μου σαν Μηχανικός Υπολογιστών/Πληροφορικής με τη Δημοσιοργραφία. Για καλή μου τύχη ο “Σύλλογος Φίλων Μουσικής” έδινε μια υποτροφία το έτος στα Σύγχρονα Μέσα Μαζικής […]
Από το 1997 η ΕΡΤ παρακολουθούσε τις προσπάθειες άλλων ΜΜΕ -είτε ελληνικών ιδιωτικών είτε δημόσιων διεθνών- με στόχο την υλοποίηση της ψηφιακής της πολιτικής. Το 1998 θεσπίστηκε η πρώτη επιτροπή που θα ήταν επιφορτισμένη με την δημιουργία της Διεύθυνσης Ψηφιακών Μέσων. Υπεύθυνος της ήταν ο Χρήστος Σταθακόπουλος, μαζί με τους Γιώργο Ποταμιάνο και Στέλιο Αποστόλου. Θέλοντας […]
Ελάχιστοι γνωρίζουν ότι το in.gr προέκυψε από τη Ναυτεμπορική. Η ιστορία είναι απλή κι άγνωστη. Στη Ναυτεμπορική είχαμε την τύχη να έχουμε ως συντάκτη ύλης για το ένθετο των Financial Times τον δημοσιογράφο Σώτο Χρυσαφόπουλο. Ο Σώτος από το 1997 έβλεπε την ανάγκη της δημιουργίας ενός ολοκληρωμένου ενημερωτικού πόρταλ στον ελληνικό κυβερνοχώρο. Ετσι, μαζί σχεδιάσαμε […]
Μετά την πρωτοποριακή εργασία της Ναυτεμπορικής, συνεχίσαμε στον Δημοσιογραφικό Λαμπράκη που εκεί είχε γίνει ήδη αντιληπτό ότι η Νέα Εποχή της Επικοινωνίας απαιτούσε την συνολική αναδόμηση των μέσων παραγωγής ειδήσεων. Ενώ τα περισσότερα ΜΜΕ ασχολούνταν κυρίως με το πως θα δείξουν προς τα έξω ένα σύγχρονο πρόσωπο, ο Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη, με την ηγεσία του […]